انوع سیستم آشپزخانه
صنایع چوب طرح برتر
توليد و اجراي كليه پروژه هاي صنايع چوب ، کابینت

انوع سیستم آشپزخانه

 

1_ سیستم آشپزخانه راهرویی

2_ سیستم آشپزخانه L شکل

3_سیستم آشپزخانه L شکل

4_ سیستم آشپزخانخ V شکل

 

چیدمان کابینت باید به گونه ای باشد اولاً شکیل و مستحکم باشد ثانیاًتمام وسایلی که در یکزمان خاص مورد احتیاج است دو ریال کوتاهترین زمان ممکن قابل دسترسی باشد که این نکته را مثلث دستیابی آشپزخانه مینامند و اضلاع ان عبارت است از:

یخچال، سینک و اجاق گاز که بترتیب هر کدام محل دپوی مواد اولیه آشپزخانه محل آماده سازی و پردازش موادو بالاخره عملیات پخت و پز مواد است و از آنجا که بیشترن وقت آشپز حول این سه مرحله گرفته میشود. نزدیکی آن به یکدیگر موجب سهولت در کار خواهد شد. آخرین مراحل تکمیل ساختمان است در حقیقت وارث تمامی محاسن و معایب مهندسان، معماران و استاد کاران خواهد بود و میبایستی از ین سو با تمامی مسائل و معایب احتمالی کار ساختمان که به جای گذاشته شده است کنار آید و از سوی دیگر تمامی تلاش را به این نکته معطوف کند که، زیبا ترین طرح ممکن را برای فضای آشپز خانه فراهم آورد تا تمام آنچه را که وظیفه اصلی کابینت است به جا آورده شود.

طی سالیان گذشته در مورد کابینتهای زمینی عمق یونیت معادل 45 سانتی متر و عرض صفحات رویه کابینتهای زمینی 50سانتی متر بود ولی از اوایل دهه 80که برای اولین بار در ایران تولید شد. به سبب استفاده ار صفحات لبگرد با عرض60سانتی متر عمق یونیت نیز تا 56 سانتی متر افزایش یافت که بعد از آن تقریباً ابعاد استاندارد برای یونیت زمینی بکار میرود . در مورد یونیتهای هوایی یا دیواری به عمق 30سانتی متر و حد اکثر35 سانتی متر و ارتفاع 70 سانتی متر تا 90سانتی متر است که با توجه به ابعاد آشپزخانه انتخاب میشود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:انوع سیستم آشپزخانه,
ارسال توسط پاسبان وطن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 38293
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1